Sunday, August 16, 2009

Apologize

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say
That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
Too late, oh
I'd take another chance, take a fall
Take a shot for u
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new, yeah yeah
I loved you with a fire red, now it's turning blue
And you say sorry like the angel
Heaven let me think was you
But I'm afraid
That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late, whoa whoa
That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah, too late
I said it's too late to apologize, yeah, too late
I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground

7 comments:

IceCreamLover2009 said...

Walao~~Why post songs here? U wan to apologize for thesis or because u can't accept some ppl love you IN THE CLASS???Haha...If wan tolak cinta then jus go to love.....blogspot.com. Hehe

kueyteowkungfu said...

hahahahahahahahahahahaa.
poor u ice_age got frenz like us!hahahahaha.
esp. da poyos ice cream.poor u "my dear".huhuhuhu.[ayt pns beb..."my dear"]hahahahaha.=p

IceCreamLover2009 said...

Yer...Gatalnya kuey teow kungfu ni. Mentang2 i tak update psl scandal dia ngan Apex so dia mulalah tunjuk belang di blog ni. Dah la gi dating ngan Apex kat LIBRARY pulak tu...Ish3X...tmpt study jgnlah jdkan tempat maksiat. Ops~~~Tmpt dating sepatutnya...U jgn la kacau ice age dah la dia kena handle peminat gila dia beb kat dlm class tu. Takutkan org je dgn suara lantang dia ckp syg kat tut tut. Hehe...So kueyteow tlg la blk ke pangkuan Apex awk tu...Jgn ngada2

kueyteowkungfu said...

hahahahaha.
ICE CREAM!!!!!
waaaa~~~~

i ngadu kt tokey apex i...hahahahahahaha.

xnk tmn u g bli bunga utk aBg. u sok!huh~ ~~~~(~_~)~~~~

IceCreamLover2009 said...

Huh abg????I anak sulung pastu i belum kahwin so terma Abg tu tak blh digunakan ke atas sy. Sama ada BF atau teman lelaki atau adik je blh dikaitkan dgn sy. Blk blajar kamus dulu sblm nak komen ni. Ish...Hbgn pun tak complete study nak ejek pulak. Blek~~~

Rina Rossoneri said...

ice cream...'abg' tu ada makna konotasi laaaa... wait2...ada org tu DATING KAT LIBRARY...wahhh romanticnyeeee...mesti bincang pasal karya A.samad Said...berpuisi2...wahhhhh...hahahahahhaha

kueyteowkungfu said...

hahahahahahaha.
jahat la korunk....
xnk kawan!ahax!

hey ice cream...u ni mmg la.xabes nuntut lg de ati nk knekn pnutur natif ea...

u sblm nk kutuk pnutur natif...better selak kamus o bukk lik notes2 mama tymmoe k!hahahahaha.

Post a Comment